Re: format c:?

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 23:35:38 MET DST

> No tak - 13 lat to ciężki okres w życiu człowieka.
> O więcej bym cię nie podejrzewał. Fajnie będzie jak ty kiedyś będziesz
> starym i twoj ukochany synulek ... no nie wiem ... wymaluje pentagram na
> największej ścianie, gdy ty akurat będziesz nad morzem, albo wymyśli jakiś
> sposób żeby szybko sprzedac twoj nowy samochod (że niby ukradli niedobrzy
> cyganie). No w sumie fantazja nie zna granic. Może ktoś jeszcze cos
> wymysli... zapraszam

W sumie to mu sie nie dziwie mialem podobne problemy ale naszczescie kupilem
wlasny komp:)) Ale jednak meczylem sie z tym nieco ja poprostu wole sobie
raz na iles sformatowac niz cleanerowac go co chwila (i tak to robie:))) a
tak pozatym dopiero przesiadka na nowy dysk odmulila mi kompa:))))

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700@2600 + Kingston 256MB PC2700 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit ]