Re: Z 512mb -> 1gb?

Autor: perszing <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 01:19:23 MET DST

Jormungandur napisał(a):

> Masz dwie ręce tak samo jak ja - zapracuj sobie a nie żebraj od
> nieznajomych.

Do zebrania jeszcze mi daleko.

> To twój problem.

nc

> A twoje sdr pracuje w dualu? ma np. miedziany radiator? oferuje taką samą
> wydajność jak ddr? na płycie z sdr puścisz athlona na magistrali np 220
> (440)Mhz?

Wez nie badz smieszna, myslisz ze miedziany radiator uczyni pamieci
lepszymi czy co? Zreszta co za problem kupic miedziane radiatorki.

Czy ja pisalem ze chce tego Bartona podkrecac na tej plycie? Zwrocilem
Ci tylko uwage, ze wcale nie tak trudno wsadzic Bartona w plyte pod
sdramy :P....a tym samym Twoj argument zeby przejsc na plyte z ddrami,
bo w plyte na sdramach Bartona nie wsadzimy jest bezpodstawnym
wymadrzaniem sie.

> Nie porównuj markowych sdr do markowych ddr.

A czemu to nie?

> ROTFL ty nie masz chłopcze w ogóle pojęcia o całej tematyce - i jeszcze
> uwagi prawisz? nie wiedziałem że gadam z dzieckiem bez mózgu...

Ty za to masz....rozstawiasz po katach ludzi (na dodatek pokazujesz jak
bardzo Ciebie to rozstawianie podnieca, jeszcze wavy nagraj i dolaczaj
do postwo, posluchamy sobie ochow i achow jakie wydzielasz przy
plonkowaniu), ktorzy sa na tej grupie od lat i dysponuja znacznie
wieksza wiedza na temat PC niz Ty. Nie mylil sie ten kto napisal na
pl.benchmark.forum, ze trolujesz rowniez na innych grupach i z tego co
widze poziom trolowania zaczyna rosnac hehe :P :) Tylko nie wiesz jednej
waznej rzeczy, mianowicie kazdy troll po calkowitym osmieszeniu sie
znika z grupki robiac miejsce dla nowego trola. Wiec moze przystopuj za
nim bedzie za pozno.

> Geje i lesbijki też zwracają uwagę na "brak" tolerancji prezydentowi
> warszawy - ale on jest odporny na głupotę i debilizm.

Hehehe kojeny przyklad tego jaka wielce oczytana jestes w tematach, na
ktore dyskutujesz. Tolerancja Kaczynskiego z jego stanowiskiem odnosnie
demonstracji nie ma zadnego zwiazku.

Jak dla mnie EoT.

--
p.