Re: Z 512mb -> 1gb?

Autor: Jormungandur <ati_at_WYTNIJpoprostu.net>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 00:07:36 MET DST

Użytkownik "perszing" <mkalien@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:ca59f7$7fo$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> A dasz mi kase

Masz dwie ręce tak samo jak ja - zapracuj sobie a nie żebraj od
nieznajomych.

> Bo narazie ceny na pamieci sa chore

To twój problem.

> i niestety nie
> jestem na tyle szalony zeby wydac 1KPLN na 1 GB porzadnych DDR
> pracujacych w Dualu.

A twoje sdr pracuje w dualu? ma np. miedziany radiator? oferuje taką samą
wydajność jak ddr? na płycie z sdr puścisz athlona na magistrali np 220
(440)Mhz?

Nie porównuj markowych sdr do markowych ddr.

> A ty jak
> zwykle sie wymadrzasz chociaz racji nie masz.

ROTFL ty nie masz chłopcze w ogóle pojęcia o całej tematyce - i jeszcze
uwagi prawisz? nie wiedziałem że gadam z dzieckiem bez mózgu...

> Juz na conajmniej jednej
> grupce ci uwage zwrocili na to przemadrzale gadanie :P

Geje i lesbijki też zwracają uwagę na "brak" tolerancji prezydentowi
warszawy - ale on jest odporny na głupotę i debilizm.

--
[ <http://jmgd.no-ip.org/>  <http://www.biuro24.pl/> ]
[ P4 3500 + CNPS7000A-Cu | 1024MB DDR400 CL2 TwinMOS ]