Re: ECS K7s5a jaki procek???

Autor: pe7er <pe7er_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 01:08:23 MET DST

"Jacek Maciejewski" <jacmac@tnij.go2.pl> wrote in message
news:ca4sa6$ou8$1@news.dialog.net.pl...

> Ten i inne biosy cheepo dają możliwość przetaktowywania ale
> niewielką. Poza tym ta płyta raczej nie pójdzie powyżej 133/133 (choć
> są podobno tacy którym poszła).

da sie wystartowac plyte z ustawieniem fsb na 150 przy 166 i 200 nie wstaje,
u mnie przy 150 w2k nie pracowal stabilnie ale w98 bez problemu natomiast
przy 147mhz wszystko bylo ok.
mozna jeszce zabootowac na 133mhz a potem softwareowo podniesc w winowsie na
166 ale to juz tylko na niektorych plytach dziala
u mine np sie wieszalo ale to raczej przez pamieci bo to byly noname 266

jak znasz angielski to sobie poprzegladaj :
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=35