promise filter driver w płycie msi 6330

Autor: Marek <marek_g_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 01:27:13 MET DST

Mam płyte jak w temacie (na kt133A) z raid-em promise. HDD podpięty do
promise. Niestety przy instalacji XP pro nie widzi HDD i twierdzi, że
driver jest niezgodny z winxp. Szukałem na stronach msi i promise,
znalazłem drivery które jednak się nie instalują. Może mi ktos pomóc ?
/Obeszłem problem instalując windę na dysku podpiętym tymczasowo do kanału
IDE, ale wolałbym nie kombinować/
PS.
Jakie łaty 4in1 instlaowac do tak starej płyty ? W jakiej kolejności ?

--
Marek