Re: Z 512mb -> 1gb?

Autor: Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 21:28:12 MET DST

Mon, 7 Jun 2004 18:51:52 +0200, w <ca26id$os2$1@inews.gazeta.pl>,
"Jormungandur" <ati@WYTNIJpoprostu.net> napisał(-a):

> Użytkownik "Radosław Popławski" <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości

               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Totalna bzdura. Po pierwsze sdr'y są droższe, a nie tańsze (np. 128mb/133 do
> 128mb/333).

Polska język trudna język?? Czytaj co podkreśliłem. Na dodatek SDR nie musi być
droższe od DDR -- z drugiej ręki.

> Po drugie ddr'y są dużo bardziej przyszłościowe (żadna obecnie
> nowa płyta główna nie obsługuje takich starych pamięci jak sdr, pomijam
> asrocka/ecs). Na płytę na sdr'ach trudno będzie włożyć np bartona 2500+ oraz
> dysk na sata.

Bzdury ponure. Na dodatek zawsze bawiły mnie stwierdzenia typu "są bardziej
przyszłościowe". On nie kupuje przyszłości, tylko konkretny element za
konkretną cenę. O przyszłości to się myśli wybierając fundusz emerytalny.

> Nie wypowiadaj sie jeśli nie masz pojęcia o czym mówisz - kolejny raz ta
> sama uwaga.

Już możesz wyjść. Masz mierne pojęcie o czym piszesz, na dodatek piszesz
głupoty -- twoje rady są kompletnie do dupy.