Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:43:00 MET DST

Dnia 2004-04-28 10:28, Użytkownik axial napisał(a):
> Zawsze jest lepiej kupić Mercedesa niż KIA, Ameryki nie odkryłeś...
> :-)

hmm... wiem, nawet tego nie chcialem robic.

> Jednak na rynku informatycznym jest
> problem w tym, że kupując mercedesa nigdy nie masz pewności
> czy to mercedes czy KIA.... [...]

to tez wiem, tylko dlaczego LG tak odstaje?
i OEM innego poducenta nie zawsze jest identycznym urzadzeniem
firmy wydajace sprzet czesto wprowadzaja rozne zmiany w produkcie.

> Po drugie, "okres życia" obecnych odtwarzaczy to ok. 2 lata [...]

ale co to ma wspolnego z tym, ze LG robi ogolnie kiepskiej jakosci
czytniki? i mozna jakies konkrety w tej sprawie?
poza tym mam przynajmniej dwie sztuki napedow, ktore maja sporo wiecej
niz dwa lata (jeden nawet 4 lata) i dzialaja jak najbardziej poprawnie.

> Za to do domu kupiłem sobie LiteOn-a i zaczęły mi się
> problemy "z niekompatybilnością".....:(

mam obecnie w dwoch komputerach 3 napedy Liteon i wszystko dziala.
i LG to nie tylko psujacy sie sprzet... ten sprzet jest poprostu
kiepskiej jakosci.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834