Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:28:58 MET DST

Użytkownik "stefe" <fgrsr_at_cbpmgn.sz> napisał w wiadomości

> juz od bardzo dawna wszystkim znajomym odradzam zakupy produktow tej
> firmy... widzialem sporo szmelcu LG... czesc z moich znajomych kupuje
> jednak ten badziew... cena robi swoje.
> pozniej placza, ze nie dziala, nie odczytuje plyt, ma kiepska korekcje
> bledow.

Zawsze jest lepiej kupić Mercedesa niż KIA, Ameryki nie odkryłeś...
:-)

Jednak na rynku informatycznym jest
problem w tym, że kupując mercedesa nigdy nie masz pewności
czy to mercedes czy KIA....
Produkcję zaczynają przejmować giganci CEM ze wschodu i ta sama
firma "trzepie" sprzęt dla Sony, Toshiby, LG, czy Liteon-a...
i ten sam sprzęt właściwie różni się nalepką czy napisem na panelu
przednim....

Po drugie, "okres życia" obecnych odtwarzaczy to ok. 2 lata
więc nie opłaca się produkować "czołgów" które za 25 lat
będą sprawne bo producent daje dożywotnią gwarancję :-)
Bo taki odtwarzacz kosztowałby kilkanaście razy więcej i
nikt by go nie kupił....

Prawda jest taka, że każdy chce mieć niezawodny sprzęt,
jednak za bardzo nie chce za niego zapłacić....

ax
PS. Mam całą firmę opartą na odtwarzacze/nagrywarki
LG i (tfu, tttffuu) jeszcze nic nie padło....
Za to do domu kupiłem sobie LiteOn-a i zaczęły mi się
problemy "z niekompatybilnością".....:(