Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 23:00:51 MET DST

Kolezka stefe fgrsr_at_cbpmgn.sz w dniu dla niego ciezkim, wypocil co
nastepuje:

> mam obecnie w dwoch komputerach 3 napedy Liteon i wszystko dziala.
> i LG to nie tylko psujacy sie sprzet... ten sprzet jest poprostu
> kiepskiej jakosci.
wiecie ja rozumiem ze cos sie moze zepsuc
ale nie rozumiem jak mozna mi oddac po naprawie serwisowej sprzet jeszcze bardziej uszkodzony niz byl

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,