Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:48:01 MET DST

Dnia Tue, 27 Apr 2004 16:56:45 GMT, marikaz napisał(a):
> Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote in

> Postaw sie w sytuacji kolesia, ktory to kupil. Wydal kase
> na sprzet, ktory najprawdopodobniej jest kradziony.

To po co ją wydawał? Ja nie kupuję rzeczy z niepewnych źródeł - nie kupię
telefonu bez ładowarki i pudełka, nie kupię sprzętu po podejrzanie niskich
cenach... Jeśli ktoś kupuje sprzęt który według wszelkiego
prawdopodobieństwa jest kradziony - to sam się prosi o kłopoty.

> Po drugie. Nie ustalilismy chyba na 100%, ze sprzet jest z ognia
> prawda?

Nie ustaliliśmy, ale skoro ktoś pisze na tę grupę zamiast poprosic o hasło
sprzedającego - to znaczy że coś jest nie tak...

> Po czwarte, pewnie ty jestes taki wybitnie praworzadny, ze jakbys
> podejrzewal, ze kupiles kradziony sprzet wydajac na niego
> powiedzmy 2000 zl, to od razu pognalbys na policje o tym
> zakomunikowac i natychmiast ta rzecz stracic. Urocze.

Jak już mówiłem - nie kupiłbym takiego sprzętu. Dość rzeczy mi ukradziono,
bym nienawidził złodziei... a i bez tego miałbym identyczne podejście.
Jeśli już, to na gościa proponującego mi coś po "okazyjnej" cenie bym
napuścił policję...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki