Re: Hot plug zwyklego IDE

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:35:03 MET DST

Pawel Chrobak <beefens_at_o2.pl> wrote:

> Mowil ktos nawet na grupie pare dni temu, i nie mowie,ze nastepnym razem jak
> pod??czysz "na gor?co" to go szlag trafi ale przyjdzie taki moment, ze juz
> sie nie podniesie.
[ciach]

Ja to wszystko wiem. Widze ze brak u Was nitki eksperymentatora :) (mimo ze
to wyglada na szalenstwo, uzywam osobnego kontrolera i urzadzen na ktorych
strate moge sobie pozwolic).
To tak samo jak z elektrostatyka, jeszcze nigdy nie udalo mi sie uszkodzic
jakis uklad z tego powodu, a specjalnie sie tym nie przejmuje przy chytaniu
wszelakich ukladow, plyt. Byl jeden przypadek, ale pozostaje tajemnica
dlaczego procesor przestal dzialac (zbyt wiele mozliwych powodow).

Milego dnia.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com