Re: Drukarka Laserowa - jaka?

Autor: tomkar (tomkar_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:18:21 MET DST

> planuje kupic drukarke laserowa. Laserowa dlatego ze podobno eksploatacja

Tak, laserówki to tanie drukowanie.
Mam oki 4w i po 2-3 latach używania ma problemy z wciąganiem papieru, muszę
czasami popychać papier rękami żeby "zassała". Innych wad nie zauważyłem.
Wydajność tonera tak na oko całkiem niezła, rok temu zaczeła dawać oznaki
kończenia się toneru, do tego czasu nie wymieniłem toneru (tylko co miesiąc
trzoncham drukarką lub wyjentym tonerem) i drukuje dalej;)