Re: Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: Solar (solar91_at_opBEZTEGO.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 15:15:52 MET DST


> Piszę do Was żeby podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z obsługą
> serwisową Samsunga no i żeby nie było, że zazwyczaj to się tylko "jedzie"
> na producentów.
> Jakiś rok temu kupiłem combo Samsunga SM-348, ale ze dwa, trzy miesiące
> temu zaczęło mi się narowić. Po półgodzinie odtwarzania DVD albo DIVXów
> zacinało się, zawieszało i przestawało odtwarzać. Dwa tygodnie temu
> odwiozłem je do autoryzowanego serwisu i zgłosiłem usterkę. Miałem zgłosić
> się za dwa dni. Zgłosiłem się i dowiedziałem się, że jest skierowane do
> wymiany. Dzisiaj odebrałem nowiutki napęd z nowiutką gwarancją na kolejne
> dwa lata i nawet dorzucili mi nowiutki program do nagrywania. Także w
> sumie jestem niczego sobie zadowolony.

Samsung ma taką politykę, że raczej wymienia niż naprawia. Mi po miesiącu
poleciało CD i w serwisie wymieniono mi je na nowe w ciągu kilku dni. Z
jednej strony to dobrze, ale z drugiej ja nie byłem pierwszy z CD Samsunga w
tym serwisie, a to znaczy, że ich sprzęta dość szybko i łatwo się psują.
Odpukać, na razie drugie CD działa OK.

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424
www.solar.blurp.org
Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:14:49 MET DST