Re: (AMD) cache

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 20:01:12 MET DST

Dnia 2004-04-20 19:50:23, indywiduum zwane *pisarz* wymodziło przez port
119 co następuje:

[...]

> Zajmuję się pisaniem softu, moje narzędzie jest nadal 16-bitowe (pruducent
> narządka kładzie nacisk na rozwój możliwości/funkcjonalności niż rozwój
> technologiczny), a te procki nie lubią aplikacji 16-bit. Dla przykładu
> obróbka mojego projektu na moim stacjonarnym PIII 1.2 odbywa się prawie dwa
> razy szybciej niż na PIV 2.8., ale o połowę dłużej niż na AMP Athlon 2000+.

Intele od czasów Pentium PRO nigdy nie przepadały za kodem 16-bitowym ;)
Ale szczerze mówiąc nie odpalałem niczego poważnego i 16-bitowego na
P4...
Mamy raczej podobne zajęcie, więc jeszcze spytam, cóż to za narzędzie...

> Piszę aplikacje bazodanowe. Oczywiście wygenerowany soft może być 32-bit.
> Wtedy nawet celeron jest dla niej wystrzałową maszyną.

Ale notebook ma służyć jako platforma testowa, czy maszyna do
kompilacji? Jak duże są to bazy danych?

Moim zdaniem 256 KB cache wystarczy - więcej przydaje się przy duużych
obliczeniach, albo przy naprawdę wielozadaniowej robocie...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]