Re: (AMD) cache

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 20:50:38 MET DST

> Intele od czasów Pentium PRO nigdy nie przepadały za kodem 16-bitowym ;)
> Ale szczerze mówiąc nie odpalałem niczego poważnego i 16-bitowego na
> P4...
> Mamy raczej podobne zajęcie, więc jeszcze spytam, cóż to za narzędzie...
Clarion

> Ale notebook ma służyć jako platforma testowa, czy maszyna do
> kompilacji? Jak duże są to bazy danych?
To ma być stanowisko pracy o pełnych możliwościach ewentualnej pracy nad
aplikacją u klienta. Bazy danych, na razie, nie są problemem, udaje mi się
je tak projektować, że przyrosty wielkości dysków znacznie przewyższają
przyrost baz "od zarania dziejów". Obecnie dysk 20GB w zupełności
wystarczyłby mi na Win, Clariona i wszystkie źródła z pełnymi danymi
wszystkich klientów. Raczej położyłbym nacisk na zwykłe szybsze taktowanie
procka, ramu (widać wyraźnie róźnicę przy PIII na 100 i 133, stąd dylemat
czy nie powinien to być min. barton bo szyna szybsza) niź mnożnik lub
szybkość/wydajność dysku. Minimalna rozsądna wielkość ramu bardziej zależy
od Windowsa niż reszty.

> Moim zdaniem 256 KB cache wystarczy - więcej przydaje się przy duużych
> obliczeniach, albo przy naprawdę wielozadaniowej robocie...
to już problem serwera, a debuger wg mnie do niej nie należy

Pozdrawiam
    Darek