Re: (AMD) cache

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 19:50:23 MET DST

Witam serdecznie !
Intela.
> Różne legendy krążą o necie. Muszę spytać się *dlaczego* ????
Zajmuję się pisaniem softu, moje narzędzie jest nadal 16-bitowe (pruducent
narządka kładzie nacisk na rozwój możliwości/funkcjonalności niż rozwój
technologiczny), a te procki nie lubią aplikacji 16-bit. Dla przykładu
obróbka mojego projektu na moim stacjonarnym PIII 1.2 odbywa się prawie dwa
razy szybciej niż na PIV 2.8., ale o połowę dłużej niż na AMP Athlon 2000+.

> Od żadnej po zauważalną - w zależności o użytego oprogramowania...
> Napisz więcej o zastosowaniach.
Piszę aplikacje bazodanowe. Oczywiście wygenerowany soft może być 32-bit.
Wtedy nawet celeron jest dla niej wystrzałową maszyną.

Pozdrawiam
    Darek