Re: KT600-A, problem

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 11:15:57 MET DST

gg wrote:

> hehe - kłopoty z wnioskowaniem. Zasady logiki się kłaniają - z fałszu
> wynika wszystko. To nie ja napisałem że Codegen=syf. Jest to dosyć
> szerokie uogólnienie któremu przeczy mój przypadek.

Nie mam kłopotów z wnioskowaniem. Widze, że zasady logiki znasz, ale
wykułeś je na pamięć i zastosować nie potrafisz. I to nie jest żadne
uogólnienie. Zasilacze tanich firm to syf ponieważ ich zawodność jest
zdecydowanie większa niż markowych zasilaczy. I twój przypadek nie ma z
tym nic wspólnego. Najwyraźniej nie potrafisz dobrać kryteriów na
podstawie których ocenia sie czy zasilacz jest słaby czy nie.

> nie wyrabial ? a co miales? zasilacz 150W?

Nie miałem zasilacza 150W. Miał 230W.

> Ale po co? Rajmudosowi nic nie pomoże wymiana zasilacza.

Stwierdziłeś: "A odopowiedź na każdę pytanie kup sobie firmowy zasilacz
za 500zł przywodzi mi na myśl kompleks małego fiutka i dużego
samochodu."

Na tej grupie nie ma takich odpowiedzi, więc nie przesadzaj. A 100 czy
200 zł na zasilacz, który nie dość, że jest bardziej wydajny, to
jeszcze bezpieczniejszy to naprawde niedużo.

> Nie napisałem tegop żeby się chwalić jakiego mam kompa. Zauważ że to
> Ty w sigu masz jakieś info o sprzęcie. Napisałem to po to aby pokazać
> co ciągnie mój tfu...Codegen. :)

Od mojego siga sie odczep bo widze, że nie rozumiesz po co on jest. A
twoja krótkowzroczność jest porażająca. Wiele ludzi też kozaczyło jaki
to wspaniały sprzęt ciągnie ich Codegen 300W dopóki nie padło im to
razem z zasilaczem. Z zasilaczem za 100 zł,dla Ciebie nadmiernym
wydatkiem, coś takiego sie nie stanie.

> Poza tym mam lepsze pomysły na wydaanie tych 100zł.

Chyba jednak pomysły masz słabe...

> Jeszcze jedno Expercie... nie jest sztuką złożyć szybki i stabilny
> komputer wydając maximum kasy w tym 300zł na zasilacz, lecz coś wręcz
> przeciwnego. Złożyć jak najlepszy komputer za posiadaną gotówkę.
> Ja mam w domu serwerek z Athlonem 1000MHz który ma zasilacz 200W i
> kupiłem go za 25zł na giełdzie a powininenem wydać Twoim zdaniem
> 100-200zł..

Tego nie powiedziałem. Do starszego komputera możesz kupić dobre
Fortrony 300W lub 250W po cenie dużo niższej niż 100 zł.

Zasilacz 230W spalił ostatnio mojemu koledze cały komputer. Duron 800,
dyski 8GB i 20GB, karte muzyczną, karte graficzną, stacje dyskietek,
klawiature, płyte główną, CD-RW. Co na to powiesz? A wystarczyło kupić
zasilacz za 80 zł na allegro lub Modecoma za 110 zł i nic takiego by
sie nie stało...

> Jak na razie komputer do domowego użytku spokojnie bedzie dzialal na
> każdym nowym zasilaczu noname 300W.
> I na pewno nie ma takich zasilaczy jak 300W/150W. Zdarzają się co
> prawda zasilacze 250W oklejone jako 300W ale to zwykłe oszustwo, a na
> to już nie ma rady.

Z góry współczuje ludziom którym będziesz składał komputer.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200