Re: KT600-A, problem

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:12:25 MET DST

miał być koniec ale jeszcze jedno, naprawde już ostatnie pytanie do
SuperExperta.

Ponieważ problem dotyczył zwieszek podczas zmiany taktowania procka a
pyskusja zeszła nt zasilaczy po poście który zalecał zmianę Codegena na
_firmowe_ cacko.

Czy wymiana zasilacza na firmowy pomoże Rajmundosowi w jego problemie
zawieszania sie kompa?
Załóżmy że kupi sobie superfirmowy zasilacz za 400zł - jakiś 400W/450W. :P

no i jak? ...tak myślałem - dziękuję nie mam więcej pytań

pozdrawiam
P.