Re: KT600-A, problem

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:08:26 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
<ciach wszystko>
1. wiem po co są takie sigi ale prawdopodobnie zwyczaj zastosował po raz
pierwszy jakiś kolo żeby się pochwalić: Patrzcie jakiego to super kompa
rodzice mi kupili! Teraz jestem thebeściak!
 :)
2. wszystko sie potrafi zepsuć nawet volvo - dajesz gwarancje, że zasilacz
Chiftec sie nie zepsuje?.
3. dobry zasilacz to nie jest panaceum na każdą zwieszkę komputera w
_szczególności_ jeżeli ktoś zaczyna podkręcanie procka ergo rada zmień
zasilacz jest robieniem ludkom wody z mózgu.
4. z dobrego sprzetu domorosły składacz potrafi złożyć fajnie zawieszającego
się kompa i żaden zasilacz tu nie pomoże
5. dobry skladacz potrafi z badziewnego sprzętu złożyć prawdziwe cacuszko
(oczywiście w miarę możliwości finansowych), które chodzi jak szwajcarski
zegareczek, ponieważ wie jakie rafy ma omijać,
6. ja Twoim klientom nie współczuję ponieważ nigdy nie współczułem gościom
którzy z nadmiaru kasy wywalali ją na ulice bez sensu, widziałem już wiele
takich ludków którzy najpierw kupili kompa za np 6kPLN a potem płakali, że
nie dziala. A miało być tak pięknie. Kasa to nie wszystko.

dla mnie EOT

pozdrawiam
P.