Re: KT600-A, problem

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 10:41:57 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Masz 0 doświadczenia a wypowiadasz sie jakbyś wiedział wszystko.

hehe - kłopoty z wnioskowaniem. Zasady logiki się kłaniają - z fałszu wynika
wszystko. To nie ja napisałem że Codegen=syf. Jest to dosyć szerokie
uogólnienie któremu przeczy mój przypadek.

> Sorry Ekspercie:) Tyle, że wymieniłem na Chiefteca bo poprzedni
> zasilacz nie wyrabiał. Ale spoko:) Na pewno nie był mi potrzebny.

nie wyrabial ? a co miales? zasilacz 150W?

> Póki co nie ma takich głupców. Nikt nie poleca zasilaczy droższych niż
> 220 zł. Chyba, że do wyjątkowo wymagającego komputera. W większości
> przypadków polecam Modecoma 300W GT, który kosztuje 110 zł. To zapewne

Ale po co? Rajmudosowi nic nie pomoże wymiana zasilacza.

> dla Ciebie ogromne pieniądze. W końcu dla kogoś kto ma procesor 2600+,
> dyski 80GB i 120GB, nagryware DVD 100 czy 200 zł to ogromne pieniądze
> na zasilacz.
Nie napisałem tegop żeby się chwalić jakiego mam kompa. Zauważ że to Ty w
sigu masz jakieś info o sprzęcie. Napisałem to po to aby pokazać co ciągnie
mój tfu...Codegen. :)

Poza tym mam lepsze pomysły na wydaanie tych 100zł.

Jeszcze jedno Expercie... nie jest sztuką złożyć szybki i stabilny komputer
wydając maximum kasy w tym 300zł na zasilacz, lecz coś wręcz przeciwnego.
Złożyć jak najlepszy komputer za posiadaną gotówkę.
Ja mam w domu serwerek z Athlonem 1000MHz który ma zasilacz 200W i kupiłem
go za 25zł na giełdzie a powininenem wydać Twoim zdaniem 100-200zł..

Jak na razie komputer do domowego użytku spokojnie bedzie dzialal na każdym
nowym zasilaczu noname 300W.

I na pewno nie ma takich zasilaczy jak 300W/150W. Zdarzają się co prawda
zasilacze 250W oklejone jako 300W ale to zwykłe oszustwo, a na to już nie ma
rady.

pozdrawiam

P.