Re: Monitor się nie włącza :(

Autor: Zino (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 12:35:58 MET DST

Michał Paczkowski napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Mam problem z nowym sprzętem. Kolega zakupiłem ostatnio płytę MSI 845PE Neo
>i kartę grafiki Readon 9200SE. Oba te elementy są dobre, ale razem działać
>nie chcą. Objaw jest taki, że po uruchomieniu komputera system
>prawdopodobnie startuje, ale monitor nie włącza się. Płyta piszczy : dwa
>krótkie, jeden długi (według kumpla). Płyta z inną grafiką startuje bez
>problemów, grafika z inną płytą z resztą też. Co może być przyczyną tego
>konfliktu i jak go usunąć? Przejrzałem google i nie wiele znalazłem. Ta
> [...]

Witam.
U mojego kumpla występował podobny problem ale dopiero po zaistalowaniu
nowych sterowników Catalyst. Na starych chodziło dobrze, a po instalacji
nowszej wersji nie wzbudzał sie monitor. Może pokombinuj też ze
sterownikami - chociaż teoretycznie te dostarczone z karta powinny chodzić
bez problemów. A wogle sie nie uruchamia czy, czy nie wzbudza sie przy
uruchamianiu systemu ?? Pozdrawiam