Monitor się nie włącza :(

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 09:41:11 MET DST

Witam
Mam problem z nowym sprzętem. Kolega zakupiłem ostatnio płytę MSI 845PE Neo
i kartę grafiki Readon 9200SE. Oba te elementy są dobre, ale razem działać
nie chcą. Objaw jest taki, że po uruchomieniu komputera system
prawdopodobnie startuje, ale monitor nie włącza się. Płyta piszczy : dwa
krótkie, jeden długi (według kumpla). Płyta z inną grafiką startuje bez
problemów, grafika z inną płytą z resztą też. Co może być przyczyną tego
konfliktu i jak go usunąć? Przejrzałem google i nie wiele znalazłem. Ta
płyta chyba jest felerna, bo sporo problemów z nią na googlach znalazłem.

Pozdrawiam