Pł. gł. z możliwością zmiany ustawień z poziomu systemu

Autor: Adam Wiśniecki (awisniecki_at_patek.netinfo.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 11:30:00 MET DST

Witam!

Szukam płyty głownej dla Athlon XP, która umożliwia zmiane ustawień biosu
(mnożnik, szyna procesora, napięcie itp.) z poziomu systemu (od biedy
system = ms windows).

Idealnie byłoby gdyby płyta obsługiwała cool & quiet
(kupuje Bartona 2500Mobile).

Chipset preferowany to KT600. Firma Abit? MSI? No i jeszcze cena
max. to 500zł - chętnie ok. 300 :))

Z góry dziękuje za pomoc! :)

PS. Archiwum czytałem ale nic ciekawego nie znalazłem. Strony
producentów również przejrzane.

--
Pozdrawiam
Adam "sprytny" Wiśniecki