Re: Monitor się nie włącza :(

Autor: yamma (yamma_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 13:31:24 MET DST

Użytkownik "Michał Paczkowski" <sasdasda_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam problem z nowym sprzętem. Kolega zakupiłem ostatnio płytę MSI 845PE Neo
> i kartę grafiki Readon 9200SE. Oba te elementy są dobre, ale razem działać
> nie chcą. Objaw jest taki, że po uruchomieniu komputera system

Miałem podobne problemy z tą kartą i płytą Asus P4V800x. Zdaje się, że z tym
Radeonem jest coś nie teges...W każdym bądź razie w sklepie wymieniłem tą kartę
na GeForce'a i problemy się skończyły. Może to też być nieśmiertelny problem z
zasilaczem - jak masz możliwość, to spróbuj podpiąć 350W (ale to tylko moje
gdybanie).
yamma