Re: videosender - strata jakosci?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 11:57:22 MET DST

> Mam pytanie (troche NTG - ale prosze o wyrozumialosc): czy ktos
> testowal moze videosendery dostepne na Allegro (typu Welltech lub
podobne)?
> A jezeli tak, to czy duza jest strata w jakosci odbioru (13-16
> metrow w bloku) w przesylaniu obrazu (konkretnie chodzi mi o divx z peceta
> [o tyle post nie jest NTG :)] na
> TV).

Z pewnoscia duzo szybciej i dokladniej mozna by odpowiedziec na to pytanie
jak bys dal jakis link ... zakladam, ze jest to standardowy videosender z
zasiengiem do 300m przy antenach kierunkowych (15-30m w rzeczywistych
warunkach przy zwyklej antenie). Widzialem takie cos na cyfronice za 110zl
wiec jezeli ty chciales kupic drozej to przeplacasz:)
A teraz do rzeczy. Jezeli widziales jaka jest jakosc obrazu po podlaczeniu
kompa do magnetowidu przez wyjscie composite i pozniej puszczenie tego przez
wyjscie antenowe do telewizora to juz masz odpowiedz na swoje pytanie.
Ogolnie mowiac oprocz tego, ze masz do czynienia z sygnalem composite to
dodatkowo dochodzi jeszcze koniecznosc konwertowania tego przez nadajnik i
odbiornik + gratis zaklocenia ktore moga sie pojawic przy przesylaniu.
Jezeli zalezy tobie na jakosci to raczej uzywalbym dobrych kabli i wyjscia
s-video zamiast videosendera ... ta zabawke uzywa sie tylko tam gdzie nie ma
mozliwosci pociagniecia kabli ...