Re: Monitor się nie włącza :(

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 00:00:20 MET DST

> Mam problem z nowym sprzętem. Kolega zakupiłem ostatnio płytę MSI 845PE
Neo
> i kartę grafiki Readon 9200SE. Oba te elementy są dobre, ale razem działać
> nie chcą. Objaw jest taki, że po uruchomieniu komputera system

Podsumowanie
Właśnie odebrałem tego kompa od kumpla i sam go sprawdziłem i....
podaje wyniki:
Jarsoft masz racje, płyta jest na AGP x4 1,5V only, ale na szczęście ten
radek jest kompatybilny w dół.
A zwycięzcą jest YAMMMMAAAAAaaaaa!!! I jego zasilacz! Też stawiałem na
zasilacz, ale kumpel ponoć sprawdził na swoim (który pociągnoł radka, ale na
innej płycie z duronem), ale prawdopodobnie zapomniał, że P4 ma jeszcze
drugi kabel zasilający, który pewnie wisiał.
Wielkim przegranym po raz kolejny (zapewne) jest zasilacz CODEGEN 300W (300W
to chyba ciągnie z sieci). Tragedia, wiedziałem, że te zasilacze to złom,
ale bez przesady. Na 3.3V miał 10A.

Pozdrawiam i wielkie dzięki za zainteresowanie.

ps. kto chce kupić zgrabny zasilacz do walkmana???? ;-)