Re: Monitor się nie włącza :(

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 19:34:49 MET DST

Michał Paczkowski napisał :

> Objaw jest taki, że po uruchomieniu komputera system
> prawdopodobnie startuje, ale monitor nie włącza się.

A jaki monitor? Może nie wyrabia parametrów domyślnych. Ale piszesz, że:

Chyba krótki, dwa długie http://sbs.2p.pl/beep.html . Ale jaki masz bios?

> Płyta z inną grafiką startuje bez problemów, grafika z inną płytą z resztą też.

Miałem kiedyś ECSa, który poszedł dopiero z trzecia grafiką. Mimo,
zetamte były sprawne. Stary problem z niekompatybilmością. Dodatkowo,
sloty były krzywo osadzone na płycie i musiałem pod kątem (innym niż 90'
w stosunku do płyty) montować grafikę. Znaczy, że śróbką łapałem tylko
początek śledzia.

--
pozdrawiam
ArD.