Re: [problem] internet przez kablowke + monitor

Autor: moonman (moonman_at_nie.lubi.spamu.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 22:15:45 MET DST

Dziekuje za odpowiedz,
a oto moje odpowiedzi na pytania kontrolne:

> I teraz kilka pytan kontrolnych:
> 1) Czy podlaczasz kompa do listwy ?

odp.1: tak

> 2) Czy listwe podlaczasz do gniazdka z uziemieniem ?

odp.2: tak

> 3) Czy oprocz kabla polaczeniowego np. RJ45 kablowka ma jakikolwiek
> kontakt z twoim kompem ?

odp.3: nie

wynika ze mam spartolone zerowanie w kablowce, czy taka sytuacja moze
spowodowac uszkodzenie sprzetu?

drugie pytanie:
udalo mi sie znalezc cos takiego co nazywa sie:*separator galwaniczny*
http://www.satnet.com.pl/opis.php?id=262
czy pomoze?

z gory dziekuje za odp. i pozdrawiam

--