Re: [problem] internet przez kablowke + monitor

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 13:44:39 MET DST

> odp.2: tak

a sprawdzales czy rzeczywiscie dziala to uziemienie w gniazdku czy tylko
jest tam bolec nie podlaczony do niczego ???

> wynika ze mam spartolone zerowanie w kablowce, czy taka sytuacja moze
> spowodowac uszkodzenie sprzetu?

moze, ale nie musi ... najpierw trzeba ustalic czy to aby na pewno kablowka
a nie gniazdko ...

> drugie pytanie:
> udalo mi sie znalezc cos takiego co nazywa sie:*separator galwaniczny*
> http://www.satnet.com.pl/opis.php?id=262
> czy pomoze?

problem w tym, ze taki separator moze wytlumic sygnal do modemu kablowego
... tak sie sklada, ze sam zrobilem identyczne cudo i jako separator dla
samej TV kablowej to jest ok, ale nie wiem jak to sie zachowa przy sygnale z
netem ... a swoja droga calkiem tanio to sprzedaja, tylko zastanawia mnie
czy aby na pewno odseparowali tutaj mase ... bo pisza ze ta obudowa jest
metalowa ...