Re: [problem] internet przez kablowke + monitor

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 15:46:49 MET DST

> internet 'ciagne' przez kablowke (modem: motorola sb4200), jednak sygnal
> jest tak silny ze zakloca prace monitora.
> objawia sie to tak jakby bylo ustawione niskie odswiezanie....

to raczej nie sygnal z kablowki tylko roznica potencjalow miedzy masa
kablowki a komputerem ...

> [...]
> podlaczylem kompa do wiezy, glosniki buczaly itd. .. pomoglo odlaczenie
> kablowki...
>
> no wiec sprawdzilem jak to ma sie do odswiezania ... i tu ta sama
zasada....
> wystarczy wyjac wtyczke z sieciowki i obraz monitora brzytwa!
>
> heh. probowalem juz podlaczyc ten modem przez USB oraz standardowo przez
> karte sieciowa... nie pomoglo..
>
> sygnal zakloca prace monitora...
>
> czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem? czy jest jakis sposob (moze
> filtry) zeby pozbyc sie tego problemu..?

Takie przypadki sa bardzo czeste i wynikaja albo z niewiedzy uzytkownikow
kompa albo ze spartolonego zerowania w kablowce ...

I teraz kilka pytan kontrolnych:
1) Czy podlaczasz kompa do listwy ?
2) Czy listwe podlaczasz do gniazdka z uziemieniem ?
3) Czy oprocz kabla polaczeniowego np. RJ45 kablowka ma jakikolwiek kontakt
z twoim kompem ?