Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 22:11:51 MET DST

Cześć Andrzej_K.,

W Twoim liście datowanym 17 kwietnia 2004 (07:45:27) można przeczytać:

A> Dlaczego jesteś takim bezczelnym ignorantem?. Grzecznie
A> zwrócono Ci uwagę, że robisz podstawowe błędy, a Ty
A> reagujesz jak niedopieszczone dziecko.

Znowu inewektywy? Nudne to jest.
Pozwól sobie na więcej, nie krępuj się. Większość tu obecnych Ci przyklaśnie. Śmiało.

A> Łukasz nie dopowiedział Ci, że jeszcze powinieneś ustawić
A> prawidłowe zawijanie linii. Może być 72 - 74 linie, a u Ciebie
A> ich jest 114.
A> Druga ważna sprawa to Twój sig. Sig nie powinien przekraczać
A> 4 linijek, a Twój ich ma aż 7 (puste to też bajty). W końcu
A> skąd u Ciebie ten "genialny" pomysł aby umieścić w nim dwa
A> delimitery?. Czytnik przy cytowaniu wycina treść tylko pod
A> jednym z nich, drugi zostaje i trzeba to ręcznie wycinać.

Strasznie mi przykro z powodu tych 7 bajtów. Naprawdę nie miałem zamiaru narazić Cię na tak potworne marnotrawstwo informacji. Skoro do mnie masz pretensje o 7 nędznych bajtów, to wyobrażam sobie jak musisz ścigać interię, onet i wielu innych wtykających stopki reklamowe POD WŁASNYM DELIMITEREM. Naród jest z Ciebie dumny Andrzeju, tak trzymaj!

BTW

To nie jest cytat z mojego posta i ręcze Ci, że wystarczą TRZY kropki. 2x16 bajtów zdefraudowałeś więc patrz moja odpowiedź dla ŁL.

40 pustych linii bo mam dziś ochotę zaszaleć

--
Zygi
GG:1948754