Karta TV

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:33:28 MET

Jest tak:
Przypadkiem koło mojego kompa biegnie kabel od kablówki (luzem po
podłodze), czy jak wstawię kartę TV do kompa to mogę po prostu przeciąć
ten kabelek i wstawić tam trójnik > i do karty TV (czy nie popsuje to
jakości na TV), czy lepiej uciąć go podłączyć do karty TV a stamtąd puścić
TV outem(nie z grafiki tylko z tunera) dalej do TV i czy będę mógł w ten
sposób oglądać syganal z kompa np DivX).
Czyli tak: kabel od TV kab do kompa (tuner TV), stamtąd (tuner TV) dalej
do TV (ewentualnie stacjonarny DVD itp sprzęt). Albo trójnik i
rozgałęzienie do kompa i do TV
 Czy nie stracę jakości, co z radiem w kablu (ganiazdko do którego idzie
ma dwa różne wyjścia). Co z kompem jak go ustawić na odbiorniku TV, jako
odzielną stację? Może gdzieś jest stronka na ten temat?

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie