Re: Karta TV

Autor: imax (imax_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:59:32 MET

Użytkownik Volus napisał:

> Jest tak:
> Przypadkiem koło mojego kompa biegnie kabel od kablówki (luzem po
> podłodze), czy jak wstawię kartę TV do kompa to mogę po prostu przeciąć
> ten kabelek i wstawić tam trójnik > i do karty TV (czy nie popsuje to
> jakości na TV)

Jeśli zrobisz to dobrze to na pewno nie popsuje.

, czy lepiej uciąć go podłączyć do karty TV a stamtąd puścić
> TV outem(nie z grafiki tylko z tunera) dalej do TV

IMO kiepski pomysł.

> i czy będę mógł w ten
> sposób oglądać syganal z kompa np DivX).

Tak.

> Czyli tak: kabel od TV kab do kompa (tuner TV), stamtąd (tuner TV) dalej
> do TV (ewentualnie stacjonarny DVD itp sprzęt). Albo trójnik i
> rozgałęzienie do kompa i do TV
> Czy nie stracę jakości, co z radiem w kablu (ganiazdko do którego idzie
> ma dwa różne wyjścia). Co z kompem jak go ustawić na odbiorniku TV, jako
> odzielną stację? Może gdzieś jest stronka na ten temat?

Generalnie to za dużo kombinujesz.
Po prostu podłącz CATV do tunera w kompie przez trójnik i karte graf do
TV przez TVOUT.

--
Mój filtr antyspamowy jest naprawde głodny! :)
imax