Re: Karta TV

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 03:15:44 MET

"Volus" <volus_at_no_spam.post.pl> wrote in message
> to mogę po prostu przeciąć ten kabelek i wstawić tam trójnik[...]
IMO tak, ale czy popsuje obraz to nie wiem. Nie robilem tak jeszcze.

> czy lepiej uciąć go podłączyć do karty TV[...]
ale w takiej sytuacji komputer musi byc wlaczony jesli chcesz miec obraz z
TV-Out (jesli to Composite albo S-Video) na TV - w tym wypadku obraz na 100%
straci na jakosci

> czy będę mógł w ten sposób oglądać syganal z kompa np DivX[...]
bedziesz mogl, i wlasnie to zobaczysz na TV - w tej drugiej opcji zeby
odbierac sygnal z kablowki na TV na kompie musisz wlaczyc tuner.

No chyba ze TV-Out dziala na zasadzie podobnej do tego co jest w
magnetowidach - wtedy dziala to tak jak trojnik.

A z radiem to nie wiem jak jest.