Re: Karta TV

Autor: CookieMonster (enpe_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 07:52:36 MET

On Mon, 23 Feb 2004 00:33:28 +0100, Volus wrote:

> Jest tak:
> Przypadkiem koło mojego kompa biegnie kabel od kablówki (luzem po
> podłodze), czy jak wstawię kartę TV do kompa to mogę po prostu przeciąć
> ten kabelek i wstawić tam trójnik > i do karty TV (czy nie popsuje to
> jakości na TV),

kazde ingerowanie w kabel koncentryczny oslabia sygnal,
strata tego sygnalu zalezy od tego jakie rozwiazanie wybierzesz,
jezeli sygnal jest silny to moze wystarczy gniazdo przelotowe,
kosztuje to ok 30 PLN. wada takiego rozwiazania jest strata
sygnalu ok 10 dB

> czy lepiej uciąć go podłączyć do karty TV a stamtąd puścić
> TV outem(nie z grafiki tylko z tunera) dalej do TV i czy będę mógł w ten
> sposób oglądać syganal z kompa np DivX).
> Czyli tak: kabel od TV kab do kompa (tuner TV), stamtąd (tuner TV) dalej
> do TV (ewentualnie stacjonarny DVD itp sprzęt). Albo trójnik i
> rozgałęzienie do kompa i do TV

najlepiej jak zastosujesz rozgaleznik (koszt okolo 10 PLN),
strata sygnalu to ok 1,5-2 dB (czyli bardzo nie duzo),
z tego rozgaleznika krocitki kabelek do gniazda nieprzelotowego
i drugi dluzszy kabel do telewizora, a na koncu gniazdo nieprzelotowe

--
CookieMonster
gg:64418