Re: Skaner co nie tak?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 00:59:50 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak MiW napisał(-a):

> Tak. Zwlaszcza za ta cene (280zl). Wersja Photo - z przystawka.

Widziałem nawet za 180:) W promocji w realu... Można go za 250 zł
spokojnie dostać...

> Uzywalem raz. Finereadera. Jak zwykle bez zarzutu :)
> W/w nie ma zadnych problemow, niezaleznie od skanera.

Chodziło mi o to, że Epson ma narzędzie do OCR-u zintegrowane w
sterowniku i jak ono sie sprawuje...

> Hmmm... Wysokiej jakosci przegladarka :)
> Podobno do cyfrowych odbitek 10x15 sie nadaja. VueScan sobie dosc
> dobrze z tym skanerem radzi.

Nie wydaje mi sie z tego co widze:) Z rozdzielczości może tak. Na pewno
nie z jakości! Ale nie wymagałem wiele...

> Obrobione i zmniejszone do rozsadnej wielkosci slajdy i skany odbitek:
> http://www.kopernik.silesianet.pl/~miw/epson/

slajdy sa rzeczywiście beznadziejne. fuj,fuj. Zdjęcia były robione
dobrym aparatem? Bo wydaje mi sie, że aparat też jakiś wspaniały nie
był:) Jeżeli był to sorry:)

> Jeszcze jedno - niby nie problem, ale upierdliwe jest podlaczanie
> przystawki.

Ta przystawka to raczej chybiony pomysł:/

Znasz może jakieś strony z testami oraz teoria dotyczącą skanowania?
Bardzo chętnie bym poczytał.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)