Re: Skaner co nie tak?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:47:24 MET

> Widziałem nawet za 180:) W promocji w realu... Można go za 250 zł
> spokojnie dostać...

W promocji w realu to on byl za 180, ale w kawalku (w komplecie z drukarka).
Za 250 jeszcze nie widzialem.

> Chodziło mi o to, że Epson ma narzędzie do OCR-u zintegrowane w
> sterowniku i jak ono sie sprawuje...

Eeee... Ja go nie widzialem :) W TWAINie nie ma go na pewno.

> Nie wydaje mi sie z tego co widze:) Z rozdzielczości może tak. Na pewno
> nie z jakości! Ale nie wymagałem wiele...

'Podobno', bo ja nie probowalem :)
Mowie, ze Vue sobie radzi dosc dobrze w sensnie - duzo lepiej od TWAINa.

> slajdy sa rzeczywiście beznadziejne. fuj,fuj. Zdjęcia były robione
> dobrym aparatem? Bo wydaje mi sie, że aparat też jakiś wspaniały nie
> był:) Jeżeli był to sorry:)

Aparat byl... hmmm... wystarczajacy. Chyba, ze masz jakis wyjatkowo kiepski
monitor :)
Wez pod uwage, ze slajdy sa dostosowane do 1280xilestam (bo taki mam
monitorek), wiec po zmniejszeniu traca na jakosci.
Ostrosc jest niestety slabiutka (wina skanera). Jak oddam kilka slajdow do
skanu 'profi' (mam zamiar), to pokaze porownanie.

> Ta przystawka to raczej chybiony pomysł:/

Jako przegladarka jest ok. Inna rzecz, ze moja przegladarka nazywa, wyglada,
dziala i zachowuje sie dokladnie jak rzutnik do slajdow, tylko po prostu ma
do sciany mniejsza odleglosc :)

> Znasz może jakieś strony z testami oraz teoria dotyczącą skanowania?
> Bardzo chętnie bym poczytał.

Zajrzyj na pl.rec.foto.

--
pzdr.