Re: DVI problem

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:38:32 MET

Nieustraszony(a) niczym Robert_ napisał(a):
> ..no to moze przynajmniej jeden problem dai sie juz zalatwic
> poprzez wymiane kabla... a czy monitor startuje ci juz na
> samym poczatku od wlaczenia kompa czy dopiero w windowsie
> (jezeli uzywasz oczywiscie windy). Czy na DVI dziala u
> ciebie regulacja kontrastu czy jest przejmowana przez DVI i
> regulacja jest w ustawieniach karty ??

To nie problem kabla tylko wina karty.Sam to przerabiałem niedawno.
Z trzech radków 9200 PowerColor dwie wróciły do sprzedawcy.
Regulacja kontrastu działa na DVI (przynajmniej u mnie)
Z rozdziałką to też nie jest sprawa typu kabla,bo nawet single link musi dać
1280x1024

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!