Re: LCD - proszę o pomoc w wyborze

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:49:34 MET

>nie wydaje mi sie.... co powiesz o MultiSync LCD1550V Black? calkiem czarna
>obudowa i do tego TCO95... to samo z MS 1700NX-B.....

Modele z serii 1550 i 1700 były wprowadzane do sprzedaży przed TCO'99
i TCO'03. Mało tego, zostały nawet wycofane ze sprzedazy ponad rok
temu czyli przed opublikowaniem TCO'03.

>no jezeli TCO03 dopuszcza maskownice to faktycznie trzeba takich monitorow
>szukac (o ile bardziej zalezy nam na estetyce) ale stwierdzenie powyzsze
>jest bledne. nie kazdy monitor ma taka obwodke.....

Tak, z całą pewnością TCO'03 dopuszcza czarną obudowę z srebnym
czołem. Te, które są całkowicie czarne mogą spełniać co najwyżej
TCO'99. Jesli monitor został wprowadzony na rynek przed publikacją
TCO'03, to z oczywistych względów bedzie miał w dokumentach
poświadczenie zgodności z TCO'99 nawet jeśli ma srebną maskownicę. Co
do zgodności takich modeli z TCO'03 nalezy podpytać przedstawiciela
producenta. Nie wypowiem się globalnie, ale w przypadku Nec'a
wszystkie czarne modele monitorów ze srebną obwódką spełniają warunki
TCO'03.

--
Tom
quality is visible