Re: DVI problem

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 12:37:05 MET

> i to chyba jest problem
> dopiero kable DM maja wystarczajaca przepustowosc do
wyzszych rozdzialek
> u mnie biega na 1280*1024 wlansie na kablu DM(nawet tej
samej firmy - cena
> 55 pln)i jest na prawde przyjemnie

..no to moze przynajmniej jeden problem dai sie juz zalatwic
poprzez wymiane kabla... a czy monitor startuje ci juz na
samym poczatku od wlaczenia kompa czy dopiero w windowsie
(jezeli uzywasz oczywiscie windy). Czy na DVI dziala u
ciebie regulacja kontrastu czy jest przejmowana przez DVI i
regulacja jest w ustawieniach karty ??

Robert