Re: DVI problem

Autor: Robert_As (robert_as[nospam)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 22:25:14 MET

> To nie problem kabla tylko wina karty.Sam to przerabiałem
niedawno.
> Z trzech radków 9200 PowerColor dwie wróciły do
sprzedawcy.
> Regulacja kontrastu działa na DVI (przynajmniej u mnie)
> Z rozdziałką to też nie jest sprawa typu kabla,bo nawet
single link musi dać
> 1280x1024
Masz racje ...to oczywiscie wina karty nie moze byc
inaczej... Sprawdzilem dokladnie i mam jednak kabel DVI-D.
Nie wiem tylko czy da sie ta karte reklamowac czy po prostu
to musi byc wymiana na inny model bo np. wszystkie radeony
9200 Gigabyta tak maja. Moze juz lepiej pozostac na d-sub ??

Pozdrofka
Robert