Re: Kompresor a sprężone powietrze

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:48:53 MET

> hehe - w domu to ci może starczy pojemnik na 10 czyszczeń ale chyba nie
> widziałeś komputerów pracujących w halach w fabryce ;) Jak otworzysz
obudowę
> to piasek wylatuje.... a kurz to ręką wyjmujesz ;).
> Chodzi o to, że mam "pod opieką" jakieś 150 kompów. Taki wydatek chyba mi
> się opłaci a i można baloniki nadmuchać czasem... ;)

Czyscilem kiedys kompa w ktorym po otworzeniu nie bylo nic w srodku widac bo
byl on wypchany po brzegi kurzem:))) po tym stwierdzilem, ze chyba nie ma
bardziej ekstremalnych przypadkow:) Komp ten pracowal u kogos w domu, ale
musialy to byc bardzo ciezkie warunki:))) I tak w ramach ciekawostki moge
powiedziec, ze sa troche inne sposoby na czyszczenie takich kompow ... do
tego celu posluzyla mi dmuchawa (wyglada jak suszarka) o mocy 600W :))) z
plynna regulacja obrotow.
Po przycisniesciu na maksa przewracalo praktycznie kazdego kompa:)))