Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 19:40:38 MET

Pinki_mozg napisał(a):

> Hejka wszystkim.
> Moja prosba do was. Dowiedzialem sie od kolesia ostatnio, iz moge
> zrobic sobie obraz systemu i instalowac go np. z plytek. Prosze
> powiedzcie mi jak to dziala ? ? Czy te plutki beda bootowalne??
> jak zrobie te obrazy na plytkach to po formacie mam zainstalowac
> winXX i wtedy dopiero uruchamiam obraz z plytek za pomoca tego
> programu ( norton ghost) czy tez startuje z plytek bezposrednio po
> formacie i przed zainstalowaniem systemu. A pozatym sa tam takie
> dziwne rozszerzenia. *.GHO i inne takie dziwne ;-) dzieki za
> [...]

instalujesz system, sterowniki (+oprogramowanie) insatalujesz
ghosta (robisz dyskietke startowa ghosta) -tworzysz obraz rozszerzenie
*.gho -ustawiasz kompresje, wybierasz dysk itd itd
(zalecana najlepiej z poziomu tej dyskietki z niej uruchamiasz kompa)
zapisujesz na hdd lub
cd (z poziomu windy) moze tez byc wlasnie botowalna od wersji chyba
2002

-jak Ci sie system rypnie
-uruchamiasz kompa z tej dyskietki i podajesz plik *.gho
ktory ma zostac nadpisany na wybranej partycji (co bylo na niej znika i
raczej nie do odzyskania (nie trzymac waznych rzeczy na systemowej !!
lub wczesniej przeniesc na inna !

-lub uruchamiasz z tej botowalnej cd (nie probowalem) i dalej chyba juz
tak samo

czas 10-15 minut w zaleznosci od wielkosci partycji, szybkosci dysku i
systemu
i to chyba tyle ;)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<