Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: ziaszkovic_ja_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 11 Feb 2004 - 20:03:56 MET

> instalujesz system, sterowniki (+oprogramowanie) insatalujesz
> ghosta (robisz dyskietke startowa ghosta) -tworzysz obraz rozszerzenie
> *.gho -ustawiasz kompresje, wybierasz dysk itd itd
> (zalecana najlepiej z poziomu tej dyskietki z niej uruchamiasz kompa)
> zapisujesz na hdd lub
> cd (z poziomu windy) moze tez byc wlasnie botowalna od wersji chyba
> 2002

Dzieki wielkie mistrzu :-) np. skumalem , tylko jeszcze mam jedno pytanie. Czy
sciaglem jakas porojana wersje tego nortona bo piszesz abym pozniej zainstalowal
nortona(zrobil dyskietke startowa) ale jak klikam na plik setup.exe to nic sie
nie dzieje tzn. klepsydra majga sie jakies 15 sek. i wszystko zadnej jnstalacji
ani nic natomiast jak wejde na plik ghost.exe czy cos w tym stylu to uruchamia
sie okienko cos w stylu starego nortona i tam faktycznie idzie zrobic ten obraz.
W zwiazku z tym pytanie do ciebie mistrzu: jak dokladnie zainstalowac tego
nortona ghosta ?? czy wogole go instalowac czy miales dokladnie naa mysli
dyskietke startowa !! dzieki jeszcze raz