Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: Mauros (mauros_at_skasujto.gazeta.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:47:06 MET

Pinki_mozg w wiadomości news:4254.00000702.402a6e6e_at_newsgate.onet.pl
odważył(a) się napisać:
> Hejka wszystkim.
> Moja prosba do was. Dowiedzialem sie od kolesia ostatnio, iz moge
> zrobic sobie obraz systemu i instalowac go np. z plytek. Prosze
> powiedzcie mi jak to dziala ? ? Czy te plutki beda bootowalne?? jak
> zrobie te obrazy na plytkach to po formacie mam zainstalowac winXX i
> wtedy dopiero uruchamiam obraz z plytek za pomoca tego programu (
> norton ghost) czy tez startuje z plytek bezposrednio po formacie i
> przed zainstalowaniem systemu. A pozatym sa tam takie dziwne
> rozszerzenia. *.GHO i inne takie dziwne ;-) dzieki za odpowiedz

Po instalacji NG2003 > Start/Programy/Norton Ghost 2003/Tutorials
tam jest wytłumaczone krok po kroku co i jak należy zrobić. Żadna
filozofia moim zdaniem

--
[MAUROS | Bartek 2500+@2700+| Asus A7N8X Deluxe| Samsung 2x256 PC2700 ]
[Radeon 9000| WD 20 GB i 40 GB/7200 rpm| Belinea 101570| WinXP Pro Sp1]