Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 07:58:59 MET

"Big Jack" < napisał(a):

> Ze zrobieniem obrazu partycji NTFS nie ma problemu, ale mnie
> chodziło o to, że uruchamiając komputer z bootowalnej dyskietki
> (PC DOS) nie widzi on właśnie partycji z systemem plików NTFS. Tak
> więc jestem zmuszony trzymać winde w na tyle dobrej kondycji, że w
> razie gdyby zaszła potrzeba dało sie jeszcze tego Ghosta uruchomić
> z poziomu windy. Big Jack

e tam to troche traci sens :D
-utworzyc sobie partycje (magazyn) fat32/fat16
a te najnowsze wersje tez nie widza? a moze takze trzeba wgrac na
dyskietke startowa dodatkowe pliki tak jak do cd-romow

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<