Re: Norton Ghost 2003 pomocy!!

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.jlgavwgb.cy)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 22:11:43 MET

W wiadomości: Xns948CC888590Cerew_at_193.42.231.152
użytkownik: *mixxos* <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
napisał(a):

> -uruchamiasz kompa z tej dyskietki i podajesz plik *.gho
> ktory ma zostac nadpisany na wybranej partycji (co bylo na niej znika
> i raczej nie do odzyskania (nie trzymac waznych rzeczy na systemowej
> !! lub wczesniej przeniesc na inna !

Ja procedurę zrzutu partycji i jej odtwarzania z obrazu rozpoczynam z
poziomu windy. Rozwiązanie wygodne, ale w przypadku odtwarzania z obrazu
musi być spełniony warunek, że winda nie wysypała sie do końca i da się
uruchomić Ghost. W przeciwnym razie trzeba by odpalić z dyskietki, a nie
wiem czy PC DOS widzi system NTFS, bo obrazy partycji trzymam na dysku
ze względu na ich objetość (ponad 1,5GB). Z butowalnym CD-ROMem nie
bawiłem się i nie wiem jak on sie zachowuje.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675