Pentium 4

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 01:05:43 MET

Musze wybrac jakis model z HT. Mam zagwozdke.
- Pentium 4 HT 2,8, czy
- Pentium 4 HT 2,8E (Prescott)

Motyla noga, cena sa prawie takie same...?
Slyszalem, ze prescoty sie bardziej grzeja...?

Wiem, ze wchodza 64bity i AMD wchodzi wielkimi krokami, ale nie mam zaufania
do AMD - preferuje od zawsze chipsety Intela i basta. Wiec prosze - NIE
PROPONUJCIE AMD.

PS
Komputer uzywany bedzie do wirtualnych os'ow

PS2
A moze ktos orientuje sie kiedy Intel wprowadzi 64bity dla home userow ? :)
Ja mam zamiar (zamiar!) korzystac z w/w procka przez 2-3 lat