Re: Pomocy!!!

Autor: kulka (kulkus_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 00:46:15 MET

"Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl>
wrote in message news:c1okg8$bs1$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Dane znikają przy formacie ;))))))) tak już jest ;)))
No polemizowałbym :) Są programy, easy recovery (ale nie ontracka) czy coś
takiego, dokładnej nazwy nie pamiętam. Spędziłem parę godzin na szukaniu tego
programu, a drugie tyle na znalezienie działającej wersji (bo demo miało ograniczenia -
nie można było przywrócić danych, porażka). A co do ontrack easy recovery to ma on
opcję format recovery (odzyskiwanie danych ze sformatowanych partycji) - nie wiem,
na ile jest to skuteczne i czy w ogóle działa.
Ratowałem sformatowany dysk, skuteczność odzyskanych danych coś koło 60 %.
No chyba, że panowie z serwisu potraktowali dysk czymś innym niż formatowaniem.

-kulka-