Re: Pentium 4

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.aster.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:10:21 MET

> - Pentium 4 HT 2,8, czy
> - Pentium 4 HT 2,8E (Prescott)
>
> Motyla noga, cena sa prawie takie same...?
> Slyszalem, ze prescoty sie bardziej grzeja...?

zaden z nich.
P4 2.4 HT, kosztuje duzo mniej na 100% dziala jako 3.0, wiekszosc jako 3.2

Prescott 2.8 ma duza szanse byc troche wolniejszy od northwooda 2.8, poza
tym zaraz zmienia im sie podstawki itp...

albo zaczekaj troche i kup plyte z nowa podstawka pod nowego prescotta, albo
kup teraz 2.4 i zrob z niego co najmniej 3.0, tak puszczony 2.4 dziala na
prawde przyjemnie i amd nie jest juz dla niego specjalna konkurencja...
jesli chcesz uzywac virtualne osy to poczujesz HT.

> A moze ktos orientuje sie kiedy Intel wprowadzi 64bity dla home userow ?
:)

narazie ma zamiar na poczatku przyszlego roku (tejas), ale mam takie dziwne
wrazenie ze zrobi to o wiele szybciej i juz na jesieni zobaczymy 64bitowe
prescotty.

> Ja mam zamiar (zamiar!) korzystac z w/w procka przez 2-3 lat

nie widze problemu.